Νέα για τον Πύργο,την Ηλεία,την Πελοπόννησο,τον κόσμο όλο!
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα
Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα - Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto - Moto news,auto,moto,νέα

Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα

Τα μονοθέσια τρίτης γενιάς για το πρωτάθλημα της Formula E, θα μπορούν να φτάνουν έως και τα 322 χλμ./ώρα και δεν θα διαθέτουν «παραδοσιακά» φρένα στους πίσω τροχούς.

Η Formula E μαζί με τη FIA, έχουν κάνει σημαντικές επεμβάσεις στα αγωνιστικά μονοθέσια τρίτης γενιάς (Gen3) που θα κάνουν ντεμπούτο στην επερχόμενη 9η σεζόν του πρωταθλήματος.

Η Formula E αναφέρεται στο Gen 3 ως «το πιο αποτελεσματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο». Η αλήθεια είναι πως το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει μερικά εντυπωσιακά στοιχεία που προάγει τις εξελίξεις ακόμα και σε ένα τόσο προηγμένο τεχνολογικά περιβάλλον. Από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία, είναι και το ότι τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν μπροστινό σύστημα μετάδοσης για αναγέννηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

 

Αυτό επιτρέπει την κατάργηση των υδραυλικών φρένων στους τροχούς του πίσω άξονα. Σε ότι έχει να κάνει με την ενέργεια που χρειάζεται ένα μονοθέσιο κατά μέσο όρο σε κάθε αγώνα, το νέο σύστημα των Gen 3 μοντέλων θα εξασφαλίζει πως τουλάχιστον το 40 τοις εκατό της ενέργειας θα ανακτάται από το σύστημα πέδησης.

Το νέο μονοθέσιο εμφανίζει επίσης αυξημένη ισχύ στους 477 ίππους (από 340 ίππους του μονοθεσίου της απερχόμενης γενιάς Gen 2) κάτι που σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος του, θα καθιστά εφικτή την επίτευξη τελικής ταχύτητας της τάξης των 322 χλμ./ώρα. Στο νέο μονοθέσιο θα δούμε και ελαστικά με σύνθεση που θα περιλαμβάνει βιώσιμα υλικά στο 26% του υλικού τους.

Επιπλέον, όλα τα εξαρτήματα από ανθρακόνημα θα είναι επαναχρησιμοποιούμενα, ενώ τα Gen 3 μονοθέσια θα έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, με όλους τους προμηθευτές να τηρούν αυστηρούς KPI (Key Performance Indicators) βιωσιμότητας. «Το νέο μονοθέσιο είναι δημιουργήθηκε με τη διασταύρωση υψηλών επιδόσεων, απόδοσης και βιωσιμότητας. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το νέο μονοθέσιο θα φέρει τη Formula E σε πολύ υψηλότερο επίπεδο» δήλωσε ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

NewsAuto.gr

Κοινοποιήστε το:

Διαβάστε Επίσης

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: