Νέα για τον Πύργο,την Ηλεία,την Πελοπόννησο,τον κόσμο όλο!
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική Αυτονομία ηλεκτρικών: Αλήθειες και ψέματα – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα
Αυτονομία ηλεκτρικών: Αλήθειες και ψέματα - NewsAuto.gr

Αυτονομία ηλεκτρικών: Αλήθειες και ψέματα – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα

Μία μεγάλη δοκιμή που έγινε σε πραγματικές συνθήκες στην Ιταλία αποκαλύπτει την πραγματική κατάσταση που ισχύει με τις τιμές αυτονομίας που ανακοινώνουν οι εταιρίες.

Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης μία νέα λέξη μπήκε στην καθημερινότητά μας. Και ένα νέο άγχος, εκείνο της αυτονομίας. Το πόσο δηλαδή διαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας του εκάστοτε αυτοκινήτου και πόσα χιλιόμετρα διαδρομής μπορεί να κάνει.

Οι εταιρίες ανακοινώνουν έναν αριθμό με βάση το πρότυπο WLTP το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι πολύ αισιόδοξο. Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική για όλα τα ηλεκτρικά και αυτό κλήθηκε να αποδείξει μία μεγάλη δοκιμή που έγινε από την ιστοσελίδα InsideEV στην Ιταλία.

Οι δημοσιογράφοι συγκέντρωσαν δέκα αυτοκίνητα από μία μεγάλη γκάμα κατασκευαστών και τεχνικών χαρακτηριστικών. Συγκεκριμένα συμμετείχαν τα εξής αυτοκίνητα: Ways U5, BMW i7, Kia Niro EV, Mercedes EQE, MG 4, Polestar 2, Renault Megane E-Tech, Skoda Enyaq Coupe, Smart #1 και Volkswagen ID.Buzz.

Η δοκιμή έγινε σε μία κυκλική διαδρομή περίπου 90 χιλιομέτρων γύρω από την Ρώμη, σε αυτοκινητόδρομο αλλά και πολλή κίνηση. Ο κλιματισμός ήταν στους 22 βαθμούς, τα αυτοκίνητα κινήθηκαν το ένα πίσω από το άλλο, και είχαν μέσα μόνο τον οδηγό τους.

Το τεστ του κάθε ενός αυτοκινήτου έληγε όταν ο δείκτης υπολοίπου μπαταρίας ήταν στο 5% ώστε να φθάσουν μέχρι το πλησιέστερο σημείο φόρτισης.

Τα αποτελέσματα έδειξαν κάτι που ήταν αναμενόμενο, ότι τα αυτοκίνητα με την μεγαλύτερη μπαταρία είχαν και την μεγαλύτερη αυτονομία. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η BMW i7 με 435 χιλιόμετρα και στην δεύτερη η Mercedes EQE με 423 χιλιόμετρα.

Μοντέλο
Αυτονομία
(100%-5%)

Γύροι διαδρομής
Εργοστασιακή αυτονομία WLTP
Διαφορά % WLTP
Χωρητικότητα μπαταρίας

BMW i7
436 km
6.4
625 km
-27%
101.7 kWh
Mercedes EQE
423 km
6.2
639 km
-30%
90.6 kWh
Polestar 2
395 km
5.8
551 km
-24%
75 kWh
Skoda Enyaq Coupé RS
368 km
5.4
505 km
-23%
77 kWh
MG 4
357 km
5.2
450 km
-16%
61.7 kWh
Kia Niro EV

347 km
5.1
463 km
-21%
64.8 kWh
Smart #1
328 km
4.8
440 km
-22%
64 kWh
Volkswagen ID.Buzz
300 km
4.4
423 km
-25%
77 kWh
Renault Megane E-Tech
295 km
4.3
450 km
-31%
55 kWh
Aiways U5
289 km
4.2
410 km
-26%
60 kWh

Αυτό που είναι ενδιαφέρον στον παραπάνω πίνακα είναι ότι όλα τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν σημαντικές αποκλίσεις από τις εργοστασιακές τιμές αυτονομίας. Το ποσοστό τους όπως φαίνεται είναι έως και 30% πιο κάτω από την επίσημη τιμή που δηλώνει η κάθε εταιρία.

Μεγαλύτερη αξία έχει ο πίνακας με την πραγματική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, ο οποίος δείχνει και τις δυνατότητες του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου. Παράγοντας όμως που επηρεάζεται και από άλλα στοιχεία όπως το βάρος και η αεροδυναμική σχεδίαση.

Μοντέλο
Κατανάλωση
Ισχύς
Βάρος
Χωρητικότητα μπαταρίας

MG 4
16.4 kWh/100 km
204 PS
1,685 kg
61.7 kWh
Renault Megane E-Tech
17.7 kWh/100 km
218 PS
1,636 kg
55 kWh
Kia Niro EV

17.8 kWh/100 km
204 PS
1,682 kg
64.8 kWh
Polestar 2 
18 kWh/100 km
231 PS
1,994 kg
75 kWh
Smart #1
18.5 kWh/100 km
272 PS
1,788 kg
64 kWh
Aiways U5
19.7 kWh/100 km
204 PS
1,770 kg
60 kWh
Skoda Enyaq Coupé RS
19.9 kWh/100 km
299 PS
2,178 kg
77 kWh
Mercedes EQE
20.4 kWh/100 km
292 PS
2,310 kg
90.6 kWh
BMW i7
22.2 kWh/100 km
544 PS
2,640 kg
101.7 kWh
Volkswagen ID.Buzz
24.4 kWh/100 km
204 PS
2,402 kg
77 kWh

Σε κάθε περίπτωση, η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες (θερμοκρασία περιβάλλοντος, συνθήκες κίνησης, οδηγική συμπεριφορά κ.ά.). Η δοκιμή αυτή όμως μας δίνει μία εικόνα για το πόσο πολύ απέχουν οι τιμές των εργοστασίων από την πραγματικότητα.

Πηγή: InsideEV

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το απόλυτο e-bike με την απεριόριστη αυτονομία
Πολυτεχνείο: Έτσι λύνεται το θέμα της αυτονομίας!
Πόσο πέφτει η αυτονομία των ηλεκτρικών με το κρύο; Δείτε παραδείγματα

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Κοινοποιήστε το:

Διαβάστε Επίσης

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: